Известие

Collapse
No announcement yet.

Букса на вратите и температурен датчик ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да според мен на датчика му няма нищо, вероятно кабела ти окъсява някъде.При изключен датчик каква температура показва термометъра.
    Alfa Romeo SW 1.8 TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от marto68 Покажи съобщение
      Да според мен на датчика му няма нищо, вероятно кабела ти окъсява някъде.При изключен датчик каква температура показва термометъра.
      Само чертички
      П.П
      Така и така съм поръчал нов датчик ! Като дойде ще видя с него как ще е и после ще го мисля.Замислям се и за ново странично огледало но да изчакам все пак !Може някой да се е заблъсквал с подобен проблем все пак
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 20:33.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Някъде под декоративната пластмаса от вътре на вратата има букса, да не се е намокрила или да не прави добър контакт.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          До колкото видях от снимките,кабелчето на датчика влиза в снопа с другите кабели....имам предвид,че няма отделна буксичка....или пък на другия край има....или пък е заедно с останалите...как е?

          ПП..Колега,на последната снимка гледам,че датчика не се показва като при мен,на моята стърчи поне 3мм.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            До колкото видях от снимките,кабелчето на датчика влиза в снопа с другите кабели....имам предвид,че няма отделна буксичка....или пък на другия край има....или пък е заедно с останалите...как е?

            ПП..Колега,на последната снимка гледам,че датчика не се показва като при мен,на моята стърчи поне 3мм.

            Аз буксата не я снимах но ето това е тя.Датчика е на крайните два пина на тази букса другите са за подгрява и това дето върти огледалото !Тази букса е също почистена с контактен спрей !И точно на самата букса измерих съпротивлението на самия датчик и ми показа 12 кОм.Кабелите на тая букса отиват в тая на вратата кръглата и после в купето.Но после вътре в колата къде отиват тези кабели не ми е ясно !Но все пак щом на таблото показва някаква температура макар и грешна следва,че няма прекъснат кабел според мен де !
            Датчика е по къс (подава се малко на вън ) на снимката понеже преди да снимам го натиснах с пръст и той влезе на вътре !
            П
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Виж какво ще покаже таблото без включен датчик. Ако е пак 56 градуса, значи имаш окъсяване/прекъсване накъде по кабелите. Най-вероятно е да е точно в меката връзка между купето и вратата.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                Аз буксата не я снимах но ето това е тя.Датчика е на крайните два пина на тази букса другите са за подгрява и това дето върти огледалото !Тази букса е също почистена с контактен спрей !И точно на самата букса измерих съпротивлението на самия датчик и ми показа 12 кОм.Кабелите на тая букса отиват в тая на вратата кръглата и после в купето.Но после вътре в колата къде отиват тези кабели не ми е ясно !Но все пак щом на таблото показва някаква температура макар и грешна следва,че няма прекъснат кабел според мен де !
                Датчика е по къс (подава се малко на вън ) на снимката понеже преди да снимам го натиснах с пръст и той влезе на вътре !
                П
                Ок..ясно,мерси и успех.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  Виж какво ще покаже таблото без включен датчик. Ако е пак 56 градуса, значи имаш окъсяване/прекъсване накъде по кабелите. Най-вероятно е да е точно в меката връзка между купето и вратата.
                  Вчера пробвах и това на таблото излизат само чертички !
                  Но когато карам тези 56 гр се променят слизат някъде до 30 гр.Иначе климатроника си ми работи духа топло смисъл работи си парното тази температура на таблото не го шашка така да се каже !
                  На мен ми идва на ум да откача за малко минусовата клема на акумулатора и да видя какво ще стане.Да не се е бъгнала електрониката дето изчислява тази температура все пак !Този датчик е свързан някъде все пак.Но не намирам никакви схеми за да видя
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Сега се разрових в elearn-a. Сензорът на огледалото е свързан към компютъра във вратата и показанията се пращат към управлението на климата по кан...

                    "exterior temperature sensor, locate on the driver's side door mirror. The sensor reading is downloaded by a control unit on the door and filtered as necessary; it is then sent via the CAN network to the climate control system ECU (to instrument panel and other appliances)."

                    Става много сложно. Аз се подведох по логиката ми със 156, там показанията на този сензор се четат директно от управлението на климатика.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25
                      Чудя се този датчик за температурата вътре в салона под номер 11 да не е проблем той ама няма логика !
                      Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                        Вчера пробвах и това на таблото излизат само чертички !
                        Но когато карам тези 56 гр се променят слизат някъде до 30 гр.Иначе климатроника си ми работи духа топло смисъл работи си парното тази температура на таблото не го шашка така да се каже !
                        На мен ми идва на ум да откача за малко минусовата клема на акумулатора и да видя какво ще стане.Да не се е бъгнала електрониката дето изчислява тази температура все пак !Този датчик е свързан някъде все пак.Но не намирам никакви схеми за да видя
                        Откъде точно (гледайки схемата), откачаш сензора за да го мериш?



                        Ако има късо съединение между извода "S" и шаси в самото огледало, то при откачен сензор ще мериш нормалното му съпротивление, но когато го закачиш, съпртивлението между S и шаси ще стане 0 и термометърът ще покаже най-високата възможна температура. Ако го откачиш от буксата (4,5) "от гледната точка" на конзолата във вратата съпротивлението ще е ненормално високо и ще се появят чертичките, които съответстват на температура по-ниска от възможната.

                        ---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Сега се разрових в elearn-a. Сензорът на огледалото е свързан към компютъра във вратата и показанията се пращат към управлението на климата по кан...

                        "exterior temperature sensor, locate on the driver's side door mirror. The sensor reading is downloaded by a control unit on the door and filtered as necessary; it is then sent via the CAN network to the climate control system ECU (to instrument panel and other appliances)."

                        Става много сложно. Аз се подведох по логиката ми със 156, там показанията на този сензор се четат директно от управлението на климатика.
                        CAN шината предава само в цифров вид информацията, която е прочела конзолата на боди компютъра и оттам на управлението на климатика. 99% съм сигурен, че проблемът не е в CAN комуникацията а някъде между огледалото и конзолата във вратата. Би могъл да бъде и в самата конзола, ако е омокрена.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Откъде точно (гледайки схемата), откачаш сензора за да го мериш?



                          Ако има късо съединение между извода "S" и шаси в самото огледало, то при откачен сензор ще мериш нормалното му съпротивление, но когато го закачиш, съпртивлението между S и шаси ще стане 0 и термометърът ще покаже най-високата възможна температура. Ако го откачиш от буксата (4,5) "от гледната точка" на конзолата във вратата съпротивлението ще е ненормално високо и ще се появят чертичките, които съответстват на температура по-ниска от възможната.
                          Съпротивлението на датчика когато е откачен е 12кОм.Значи е изправен така ли да разбирам !И като го закача по веригата към буксата на вратата се получава късо някъде така ли ?
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 16:48.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение

                            Съпротивлението на датчика когато е откачен е 12кОм.Значи е изправен така ли да разбирам !И като го закача по веригата към буксата на вратата се получава късо някъде така ли ?
                            Да, така предполагам. Можеш лесно да потвърдиш това, че датчикът е изправен, като го нагрееш леко докато го мериш. Ако съпротивлението започне да намалява с увеличаване на температурата, то вероятно той си е изправен.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Да, така предполагам. Можеш лесно да потвърдиш това, че датчикът е изправен, като го нагрееш леко докато го мериш. Ако съпротивлението започне да намалява с увеличаване на температурата, то вероятно той си е изправен.
                              Току що направих диагностика ето какви грешки ми излизат !
                              Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Ето какво имам впредвид:



                                При тази постановка реално има късо на входа на конзолата и поради това показва ненормално висока температура.

                                Като откачиш датчикът от буксата му и го мериш, късото съединение изчезва, защото не съществува синята връзка до конзолата.

                                Откачи датчикът от буксата му и премери съпротивлението между точка S и шаси на вратата (или на нещо метално в огледалото. Ако премериш нещо близко до 0 ома, то предположението ми да паразитната връзка се потвърждава.

                                ---------- Post added at 14:44 ---------- Previous post was at 14:40 ----------

                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Току що направих диагностика ето какви грешки ми излизат !
                                Остави диагностиките и направи двете замервания за които писах. Проблемът е на доста по-ниско от логическото ниво. Т.е - чисто електрически.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X